روش های تشخیص محتوای کپی
راستش را بخواهید، تشخیص محتوای کپی اسکن نویسی بدترین اشتباهی است که یک تولیدکننده محتوا میتواند انجام دهد. با این درحال حاضر، برخی از همسایه دنیای دیجیتال، مرتکب این نادرست می گردند. به همین ادله می بایست خط مش های تشخیص محتوای اسکن را بشناسیم.
اکنون شیوه های تشخیص محتوای وب سایت نسخه برداری و تکراری چه است؟ ازآنجاکه گوگل هم مخالف رمز دشوار اسکن کردن است، ابزار های مختلفی ساختوساز گردیده که دراین عمل، مارا ارشادوراهنمایی نمایند.
فراهم اید که کارشناس تشخیص محتوای اسکن گردید؟ پس تا انتها این مقاله یاور ما باشید.
چه نیازی به تشخیص محتوای نسخه برداری داریم؟
ابدا میدانید که چرا تشخیص محتوای اسکن اساسی میباشد؟ بی خجالت بیانکنم کهاین عمل، نوعی ی یا این که به عبارت بهتر، سرقت ادبی محسوب میشود.
تصور میکنید که تنها اسکن کردن از سایر مشکل داراست و ما قادر خواهیم بود از فعالیت های گذشته خودمان نسخه برداری کنیم؟ بایستی سرویس شما پهنا کنم که مشقت بار در خطا میباشید.
گوگل یک هوش تصنعی و مصنوعی میباشد و نمی داند محتوایی که از روی آن نسخه برداری نموده اید را خودتان تهیه و تنظیم نموده اید یا این که فرد دیگری. شل بیان کنم که خیس و کم آب را با هم می سوزاند.
خیر فقط ما تحت عنوان تولیدکننده محتوا نباید از بقیه افراد نسخه برداری کنیم، بلکه بایستی مراقب باشیم تا دیگرافراد هم محتوای مارا به سرقت نبرند.
گوگل با الگوریتم های پیچیده خویش، مجموع محتواهای مشابه به هم را پیدا می نماید. برای گوگل فرق نمی کند که شما نسخه برداری کاری کرده باشید یا این که از روی شما نسخه برداری کرده باشند. احتمالا هر دو نفر را جریمه می نماید.
با این حالا، گهگاه به صورت ناخواسته یک محتوا مشابه به محتوای دیگری از آب در میاید. در اینجا موردنیاز میباشد که رویکرد های تشخیص محتوای اسکن را بشناسیم.
حتی در صورتیکه شما سازنده محتوا نبوده و تحت عنوان یک صاحب کار درخواست ساخت و ساز محتوا داده باشید، بایستی بدانید که برای محتوای اسکن گردیده پول داده اید یا این که محتوای اصیل!
شل ترین شیوه تشخیص محتوای اسکن گردیده و تکراری
ریلکس ترین طرز تشخیص محتوای نسخه برداری گردیده و تکراری
راه و روش های مختلفی برای تشخیص محتوای اصیل از محتوای تکراری و بی کیفیت وجود دارااست. بعضا از آنها، آنقدر دم دست می باشند که فکرش را هم نمیکنید.
درباره این سایت