ولی ۴ خصوصیت مهم یک محتوای خوب عبارت اند از :

۱- خصوصیت تعاملییک محتوای مطلوب و  تشخیص محتوای کپی خوب دارنده شکلی تعاملی میباشد و استفاده کننده خیر فقط به پیگیری و مطالعه مقاله و به اصطلاح کلیک روی متن ترغیب می‌گردد بلکه تشویق می گردد متن را تا پایان دنبال نماید و در مشاجره شرکت کردن نموده و اظهار حیث نماید. حتی اظهار موافقت و مخالفت کردن نسبت به یک نوشته به معنای این میباشد که متن آیتم دقت کاربر قرار گرفته و حتی نقد ها علاوه بر اینکه به معنا اعتنا استفاده کننده میباشد مولف و مجموعه اپلیکیشن ریزان را درجهت ایجاد محتوای موءثر خیس و کاربردی خیس هدایت می کند.


۲- خصوصیت جذابیتمهم‌ترین خصوصیت یک محتوای خوب جاذبه آن میباشد که خواننده را ترغیب به مطالعه ومشاهده متن کرده و فرد استفاده کننده بعد از مطالعه متن حس خشنودی نموده و تصور می نماید چیزی به علم و مهارت های وی افزوده شده‌است.
تعداد بازدید ها ، اظهار نظرها برای هر متن نماد ترازو جذابیت آن میباشد.


۳- به کارگیری از تیم کارشناسیک محتوای مطلوب به وسیله تیم کارشناس ، متخصص مطلع و برخی شناخته گردیده و متبحر در حوزه اینترنت نوشته می‌شود.
گفتنی میباشد که گهگاه مشاورین کارشناس ایجاد محتوا می باشند که به متن اعتبار میدهند. روح نوشته فی مابین سطور نگارش در جریان و قابل مشاهده میباشد، به این ترتیب هنگامی کمپانی تولیدکننده محتوا مطرح و کارشناس باشد نوشته هم از اصالت بیشتری برخوردار خواهد بود.


۴- خصوصیت ساختار قادرساختار قادر از سایر خصوصیت های یک نوشته خوب میباشد که درعین آسانی همگی زوایای یک قضیه را آشکار کرده و با امداد آگهی ظریف ذهن خواننده را پر‌نور می کند. همه تصاویر، افکت ها و بقیه جلوه های ویژه در سمت تفهیم بیشتر محتوا ودر سرویس ساختار محتوا می باشند و محتوا را زیر تاثیر قرار نمی دهند بلکه آن را کامل شدن می نمایند.
پیش از این بدین زمینه اشاره کردیم که محتوا در اینترنت به یکسری دسته متفاوت تقسیم می گردد که از مهمترین و رایج‌ترین آنان می‌قدرت به محتوای متنی، محتوای تصویری، محتوای ویدئویی، محتوای صوتی، پادکست و… اشاره کرد.
که حتما چنین مواقعی برای شما یوزرها و وبمستران حوزه اینترنت آشنا میباشد و ممکن میباشد خویش شما نیز تولید کننده محتوا باشید. فعلا در باره این موضوعات توضیحات بیشتری را در دست شما عزیزان قرار می‌دهیم.




ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما


گونه های محتوامحتوا بر طبق فرمت به ۴ دسته تقسیم می شوند که در تحت به هر مورد از آنان اشاره می کنیم:

۱- محتوای صوتی ـ تصویریمحتواهای صوتی ـ تصویری بیشتر به خواسته ارائه بازی‎های آنلاین و همینطور کلیپهای ویدئویی بار گذاری می‌شوند.
ویدئوها اعتبار بالایی در شیوه رفرنس دهی دارا‌هستند و به همین عامل گزینه اعتنا مخاطبان‎ قرار می گیرند.
در بقیه گونه های محتواها، بیان اسم و یا این که ذکر یک مقاله‎، پیام رسان منبع مهم مقاله به کاربر و مخاطب می باشد ولی در کلیپهای ویدئویی بازدیدکننده مستقیم با منبع اساسی رابطه برقرار‎ میکنند.


به همین استدلال با اعتماد بیشتری محتوای وب سایت را دنبال‎ می کنند. در بیشتر سایتهای خبری و تحلیلی که از آلرژی بالایی برخودارند، کلیپهای ویدئویی کوشش بیشتری دارا هستند.
بازیهای آنلاین نیز مکان بازیهای سنتی را لبریز کرده اند و از این رو شاهد ارتقا دوستداران این نوع بازیها هستیم. این دستور باعث گردیده تا تارنما‎ها به خواسته ارتقاء واحد سنجش بازدیدکننده در کنار بقیه محتواها، از بازی‎های آنلاین نیز به کارگیری نمایند.
هر یک‌سری بعضا وب سایت محتوای اساسی خویش را بر روی به اشتراک گذاری محتواهای آنلاین قرار داده اند.


۲- محتوای صوتیدر سالهای اخیر فایلهای صوتی یک کدام از گونه های محتواهایی میباشد که محبوبیت متعددی فی مابین یوزرها اینترنتی پیدا نموده است.
فایلهای صوتی اکثر اوقات بشکل mp3 غیروابسته روی اینترنت سایتها (مانند رادیو گفتگو و رادیو متمم) و یا این که بصورت پادکستهای صوتی و یا این که بشکل CD و DVDهای آموزشی به اشتراک گذارده می شود. مطابق با پژوهشهایی که انجام یافته، محتواهای صوتی بیشتراز پیش رونق پیدا کرده اند.


۳- محتواهای تصویریوجود یک تصویر میتواند بهتر از هزاران واژه مضمون‌ خویش را ذکر نماید. به همین ادله هنگامی که توضیح و شرح یک مقاله رسا وجود ندارد و کاربر نمی تواند معنی متبوع تالیف کننده را فهم نماید، میتوان از یک تصویر به کار گرفت.
محتواهای تصویری یا این که اینفوگرافیک‎ بسیار رسا می‌باشند و در بخش اعظمی از اینترنت سایتها گزینه به کار گیری قرار می گیرند.
 

ساخت‌و‌ساز محتوای تارنما

اهمیت محتوای ویدئویی

تولید محتوا با کیفیت

محتوای ,میباشد ,یک ,متن ,محتوا ,صوتی ,میباشد که ,این که ,یا این ,استفاده کننده ,به همین

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سایت کلاه بردای افتاب aftabir.com گروه ساختمان و تاسیسات فراگیر پیام نور بدون کنکور با کنکور ارشد دکتری فروشگاه کیاسرما ایرانیان آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دوجداره کارخانه قالیشویی ادیب شفق فیلم ماندگارمغان معرفی بهترین پزشکان متخصص و فوق تخصص کشور نوشته های اسماعیل نایب زاده طولابی همه چیز هست